Primăria Cluj-Napoca, prima primărie digitală din România

Având ca obiectiv folosirea exclusiv a semnăturii digitale, Primarul Emil Boc a anunțat in cadrul ședinței de CL, din 16 iunie, că toți cei 770 de funcționari ai primăriei care, într-o formă sau alta, semnează un document, au semnătură electronică, iar în cadrul primăriei, 85% dintre documente sunt emise în format digital.

„Un element important despre care vreau să vă informez este legat de «Primăria digitală». Toți funcționarii Primăriei Cluj-Napoca au într-o formă sau alta semnătură digitală. Sunt două categorii de semnături. Sunt 770 de funcționari care într-o formă sau alta semnează un document sau un act al primăriei și care au semnături electronice. Ceilalți funcționari ai primăriei, care nu emit documente au conturi în Info Chat, care sunt asimilate, din punct de vedere juridic, acestui tip de semnătură ca efect juridic. Și portarul, și femeia de serviciu, și paznicul au cont în Info chat. Dacă își fac o cerere de concediu sau își fac un alt document, ei nu mai trebuie să facă o cerere de mână, olografă, ei fac cererea direct în această formulă”, a declarat primarul Clujului.

Servicii online

Prin accesarea butonului „Servicii online” – „Cereri” de pe site-ul oficial al Primăriei https://www.e-primariaclujnapoca.ro/registratura/cereri/, toți cei interesați pot vedea linkurile către formularele online disponibile.

 Tichetul Albastru –  serviciu de comunicare directă, la cerere, prin programare online între fiecare cetățean care are o solicitare înregistrată la Primăria Cluj-Napoca și inspectorul/funcționarul care o are în operare.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *