Primăria municipiului Cluj-Napoca, reținând prevederile Legii nr. 208/2015, privind alegerea Senatului și a Camerei Deputaților, modificată și completată, prevederile punctului 55 din anexa la Hotarârea Guvernului Romaniei nr 1034/2024, respectiv prevederile Legii nr.370/2004, pentru alegerea Președintelui României, aduce la cunoștință publică că până în data de 17.10.2024, inclusiv , cetăţenii cu drept de vot și reşedinţa în municipiul Cluj- Napoca pot face cereri de înscriere cu adresa de reședință în Registrul Electoral Național.
Aceste cereri se depun în scris la primarul localităţii de reşedinţă, însoţite de o copie a unui document de identitate valabil care să certifice existenta vizei de resedință .
Cererea tip poate fi descărcată aici(.pdf) sau aici(.doc).
Cererea poate fi depusă personal la cam 10 – sediul de pe str. Moților nr.5 – Direcția de Evidență a persoanelor, în fiecare săptămâna de lunea până vinerea, în intervalul 8.30- 16.00, sau poate fi transmisă electronic, însoțită de copia documentelor de identitate pe adresa de email: [email protected]
Sursa: primariaclujnapoca.ro