octombrie 03, 2022
11 11 11 AM

Un nou premiu pentru Primăria Cluj-Napoca

Primăria Cluj-Napoca a obținut la sfârșitul lunii ianuarie premiul „Smart City Administration”.

Acest premiu a fost acordat Primăriei Cluj-Napoca în cadrul Galei „The Diplomat – Bucharest” care a avut loc online.

Titulatura „Smart City Administration” a fost oferită datorită performanțelor și strategiilor din 2020 aplicate în folosul cetățenilor.

Pandemia COVID-19 a reprezentat o provocare în primul rând pentru sistemul sanitar și cetățeni.

În același timp, organizațiile și administrațiile locale au trebuit să se adapteze noii realități.

Pe lângă alocările în alte sectoare, o modalitate necesară de răspuns rapid a fost și accelerarea procesului de digitalizare.

Acum, Primăria Cluj-Napoca pune la dispoziția cetățenilor peste 250 servicii și proceduri online, pentru a diminua efortul și timpul petrecut pe drum sau în așteptare, precum și riscul în context pandemic.

Pe lângă introducerea de noi proceduri și sisteme, precum Tichetul albastru, pe termen scurt avem ca obiectiv emiterea online a tuturor avizelor și autorizațiilor eliberate de instituție.

a declarat Emil Boc, primarul orașului Cluj-Napoca

Edilul orașului a subliniat și faptul că această distincție ”reprezintă o recunoaștere a abilității de a acționa strategic într-un an plin de provocări.”

De asemenea, în 1 Februarie pentru Radio Cluj, viceprimarul orașului a expus și elementele de noutate privind digitalizarea administrației locale.

E-cont este dosarul digital al cetățeanului care permite comunicarea și vizualizarea în format digital ale tuturor actelor administrative fiscale.

Practic, în momentul în care ai acest E-cont poți accesa orice informație despre taxele și impozitele personale.

De asemenea, o avem și pe Antonia, care este primul funcționar public virtual care oferă posibilitatea înregistrării cererilor adresate Primăriei.

Pe lângă acestea, avem un sistem informatic și geografic informat numit GIS.

GIS este o platformă care oferă tuturor clujenilor posibilitatea de a vizualiza care sunt reglementările pe o anumită zonă.

Acesta va sta și la baza emiterii certificatelor de urbanism în format electronic prin introducerea datelor din cartea funciară.

– declară viceprimarul Dan Tarcea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Facebook Page