A fost anunțat programul de lucru cu publicul al Primăriei Cluj-Napoca în perioada sărbătorilor
A fost anunțat programul de lucru cu publicul al Primăriei Cluj-Napoca în perioada sărbătorilor

A fost anunțat programul de lucru cu publicul al Primăriei Cluj-Napoca în perioada sărbătorilor

Primăria Cluj-Napoca a anunțat, printr-un comunicat de presă, care va fi programul de lucru cu publicul în perioada sărbătorilor de iarnă de anul acesta.

Serviciul de Evidență a Persoanelor va avea program normal în zilele de vineri, 23.12.2022 și 30.12.2022, iar în perioada 24 – 26 decembrie, respectiv 31 decembrie – 2 ianuarie 2023 nu va avea program de lucru.

Compartimentele din cadrul Serviciului Stare Civilă vor asigura program normal în zilele de vineri, 23.12.2022 și 30.12.2022, iar în perioada 24 – 26 decembrie și 31 decembrie – 2 ianuarie 2023 vor funcționa doar ghișeele Compartimentului Decese, după următorul program:

  • în zilele de 24, 26, 31 decembrie și 2 ianuarie: 8:30 – 13:30
  • în zilele de 25 decembrie și 1 ianuarie: închis

La ghișeele Centrului de Informare pentru Cetățeni de pe Moților 7, programul cu publicul va fi următorul:

  • 23 decembrie: program normal de lucru și încasări
  • 27 – 29 decembrie: program normal de lucru și încasări
  • 30 decembrie: program normal de lucru (nu se vor efectua încasări)

De asemenea, ghișeele de relații cu publicul de la primăriile de cartier vor fi deschise după următorul program:

  • 23 decembrie: program normal de lucru și încasări
  • 27 – 30 decembrie: program normal de lucru și încasări
  • 30 decembrie: program normal de lucru (nu se vor efectua încasări)

În ceea ce privește programul de la ghișeele de încasări, ultima zi de plată a obligaţiilor la bugetul local este marți, 27 decembrie.

În perioada 28 decembrie – 4 ianuarie se vor încasa taxe fără debit (taxe carte de identitate, amenzi, taxe urbanism, liberă trecere etc).

În data de 30 decembrie casieriile vor fi închise, urgenţele reprezentând amenzi, autorizaţii de liberă trecere, contravaloare carte de identitate sau alte taxe vor fi direcţionate către oficiile poştale (plata cu mandat poștal) sau vor putea fi achitate prin virament bancar, online pe site-ul Primăriei Cluj-Napoca sau pe https://www.ghiseul.ro/ghiseul/public/.

În perioada 28 decembrie – 4 ianuarie nu se vor emite certificate de atestare fiscală ca urmare a operaţiunilor de închidere şi deschidere de an (nu va fi acces la baza de date de taxe şi impozite).

La ghișeele Direcției de Impozite și Taxe Locale din Piața Unirii 1, programul de lucru cu publicul va fi următorul:

  • 23 decembrie: program normal de lucru și încasări
  • 27 decembrie: program normal de lucru și încasări
  • 28 decembrie – 4 ianuarie: nu se asigură program cu publicul

La ghișeele Direcției de Impozite și Taxe Locale din clădirea Biroului Vamal de interior Cluj (Serviciul Public Comunitar regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor) situate pe strada Traian Vuia 157, cartier Someșeni, programul de lucru cu publicul va fi următorul:

  • 23 decembrie: program normal de lucru și încasări
  • 27 decembrie: program normal de lucru și încasări
  • 28 decembrie – 4 ianuarie: nu se asigură program cu publicul

„Reluarea programului de ÎNREGISTRĂRI ȘI ÎNCASĂRI în anul 2023 va fi în data de 3 ianuarie, începând cu ora 8, pentru TAXE FĂRĂ DEBIT (amenzi, liberă trecere, taxe urbanism, contravaloare carte de identitate etc.)

Reluarea programului de ÎNCASĂRI IMPOZITE, TAXE, RATE CHIRII în anul 2023 va fi în data de 5 ianuarie”, se mai arată în comunicatul de presă.

Sursa: cluj24.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Facebook Page