Biblioteca Județeană din Cluj-Napoca a început din 2021 să acorde tuturor care au nevoie, asistență gratuită în generarea certificatelor COVID.
1.238 de clujeni s-au adresat personalului Bibliotecii pentru a obține acest certificat în format digital sau imprimat.
Marea majoritate a celor care au solicitat asistență sunt persoane vârstnice.
Asistența a fost oferită fie la sediul central, respectiv filialele de cartier ale bibliotecii, fie telefonic, de la distanță, solicitanții fiind îndrumați în parcurgerea pașilor pentru descărcarea certificatului COVID.
Această inițiativă va continua și în anul 2022, anunță reprezentanții Bibliotecii.
Cei interesați pot solicita sprijin în următoarele locații:
- Sediul Bibliotecii Județene „Octavian Goga” – Calea Dorobanților nr. 104, Sala de referințe și presă, parter vest, între orele 8:00 – 20:00, telefon – 0744 536 339
- Filiala „Traian Brad” – str. Izlazului nr. 18, între orele 8:00 – 20:00, telefon – 0755 125 252
- Filiala Zorilor – str. Observatorului nr. 1, între orele 8:00 – 20:00, telefon – 0756 080 689
- Filiala Grigorescu – str. Donath nr. 138, în zilele de luni, miercuri și joi, între orele 12:00 – 20:00, respectiv marți și vineri, între orele 08:00 – 16:00, telefon – 0770 970 198
Pentru a apela la Bibliotecă, doritorii trebuie să cunoască datele personale din actul de identitate și, după caz:
- luna când a fost efectuată oricare dintre dozele de vaccin, denumirea vaccinului administrat și județul în care s-a efectuat vaccinarea;
- data efectuării testului cu rezultat negativ pentru SARS-CoV-2 și județul în care s-a efectuat testarea;
- luna efectuării primului test cu rezultat pozitiv pentru SARS-CoV-2 și județul în care s-a efectuat testarea.