Campania de reciclare care are în vedere renovarea Castelului Banffy se desfășoară și în acest an. Așadar, fiecare PET colectat în punctele special amenajate în festival înseamnă 1 leu donat către Lidl România pentru castel.
În ultimii ani, Castelul Banffy din Bonțida a trecut printr-o transformare vizibilă. Aceasta se datorează campaniilor de încurajare a reciclării organizate la fiecare ediție a festivalului Electric Castle. În acest an, campania de reciclare se află la a 4-a ediție.
“Tu reciclează, Lidl donează” urmărește cele două obiective pe care Electric Castle le are: limitarea impactului evenimentului asupra mediului prin colectarea selectivă a deșeurilor și readucerea Castelului Banffy la viață. Așadar, pentru a lua parte la această campanie, fiecare participant la festival poate colecta doze de aluminiu sau PET-uri, în zonele special amenajate iar asta înseamnă 1 leu donat către Lidl România pentru renovarea castelului.
Această inițiativă face parte din proiectul Environment First, prin care Lidl România și Electric Castle și-au propus să ecologizeze.
VEZI ȘI
Sursa: viacluj.tv