Consiliul Județean Cluj va digitaliza serviciul de stare civilă
Consiliul Județean Cluj va digitaliza serviciul de stare civilă

Consiliul Județean Cluj va digitaliza serviciul de stare civilă

Consiliul Județean Cluj, prin Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor, va implementa un proiect european prin intermediul căruia se urmărește informatizarea, la nivelul întregului județ, a componentei de stare civilă, respectiv digitalizarea integrală a sistemului de depunere a cererilor pentru înregistrarea și eliberarea documentelor de stare civilă.

Acest nou proiect de digitalizare va permite clujenilor să completeze și să transmită online formularele pentru eliberarea certificatelor de naștere, căsătorie, divorț sau deces. Fără deplasări la sediul oficiului de stare civilă, fără cozi și copii după documente,

declară Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj.

Primii pași în vederea implementării acestui proiect au fost deja realizați, prin dotarea DJEP Cluj cu echipamentele informatice și perifericele specifice necesare. Ulterior, proiectul va fi extins, la nivelul întregului județ, prin dotarea tuturor celor 81 de oficii de stare civilă cu astfel de echipamente hardware și software.

Proiectul privind informatizarea actelor de stare civilă este gestionat de Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor București și inclus în Strategia Națională privind Agenda Digitală pentru România. Valoarea totală a proiectului este de cca. 185 de milioane de lei, banii fiind asigurați din Fondul European de Dezvoltare Regională.

Sursa: forbes.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Facebook Page